
Ten tydzień upłynął pod znakiem lekkiego marudzenia na wszechobecne zmiany w wynikach wyszukiwania. Pisały o tym największe blogi branży SEO/SEM. Oprócz tego było o promocji swojego bloga i to w skuteczny sposób. Na koniec ulubieniec kupujących i sprzedających linki – Study Case nt. Page Rank’u.
- Gdaq – Koniec z TOP10 w Google ? rewolucje w wynikach wyszukiwania! – czyli temat numer jeden prawie wszystkich blogowiczów SEM. O tym pisała także Lexy. Na WebSEM również nie zabrakło krótkiego komentarza.
- Gadzinowski – Skuteczna promocja bloga – bardzo interesujący artykuł opisujący to jak podchodzić do promocji strony internetowej, głównie bloga.
- Krzysztof Lis – Od PR=0 do PR=5 w 3 miesiące – to wpis poruszający tematykę znanego nam (uznawanego przez niektórych za bóstwo i fenomen) wskaźnika PageRank oraz bazującą na study case opowieść pewnego blogera o sposobie jego pozyskiwania.
To wszystko na dzisiaj, pozdrawiam.