SEM Prasówka #5

Prasa marketingu internetowego, optymalizacji dla wyszukiwarek oraz e-commerce.
sxc.hu, bizior

Ten tydzień upłynął pod znakiem lekkiego marudzenia na wszechobecne zmiany w wynikach wyszukiwania. Pisały o tym największe blogi branży SEO/SEM. Oprócz tego było o promocji swojego bloga i to w skuteczny sposób. Na koniec ulubieniec kupujących i sprzedających linki – Study Case nt. Page Rank’u.

  1. Gdaq – Koniec z TOP10 w Google ? rewolucje w wynikach wyszukiwania! – czyli temat numer jeden prawie wszystkich blogowiczów SEM. O tym pisała także Lexy. Na WebSEM również nie zabrakło krótkiego komentarza.
  2. Gadzinowski – Skuteczna promocja bloga – bardzo interesujący artykuł opisujący to jak podchodzić do promocji strony internetowej, głównie bloga.
  3. Krzysztof Lis – Od PR=0 do PR=5 w 3 miesiące – to wpis poruszający tematykę znanego nam (uznawanego przez niektórych za bóstwo i fenomen) wskaźnika PageRank oraz bazującą na study case opowieść pewnego blogera o sposobie jego pozyskiwania.

To wszystko na dzisiaj, pozdrawiam.

Chcesz być na bieżąco?

Zapisz się do newslettera - najświeższe informacje, porady oraz artykuły dzięki którym zwiększysz swoje pozycje w wyszukiwarce!


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *