
Oprócz wielu ciekawych artykułów z SEO/SEM w ostatnim okresie największą popularnością w branży cieszyła się szeroko opisywana nowość wydawnicza wśród kwartalników branżowych – SEM Specialist. O tym jednak na końcu, teraz najważniejsze artykuły tego tygodnia:
- [ANG] Search Engine Land.com – More SEO Myths About Website Usability – jedna z moich ulubionych autorek, Shari Thurow opisuje mity SEO żarujące na użyteczności stron internetowych
- SprawnyMarketing – Niebezpieczny Rel-canonical – opisano ryzyko jakie niesie zbyt śmiałe posługiwanie się tym instrumentem, oraz jego przykre konsekwencje.
- MaciejGluszek.com – Zmiany W Google Nadzieją Na Lepsze Jutro? – tekst spoza core SEM’owej blogosfery, warto zapoznać się z tym spojrzeniem, że content jednak king 😉
Wracając do SEM Specialist, w którym to kwartalniku również możecie czytać moje artykuły – był opisywany przez najważniejsze media naszej branży: SprawnyMarketing, Lexy, Gdaq‚a, WebAudit Blog. Polecam zarówno te wpisy jak i sam magazyn.