Rekomendacje Facebook w wynikach Google

Google poszerza wyniki wyszukiwania o coraz liczniejsze informacje społecznościowe, próbując dostarczać coraz lepszych i dostosowanych do pytającego wyników wyszukiwania. Aktualnie przeprowadzane są liczne testy wyników wyszukiwania z różnymi udogodnieniami.

Shared by w wynikach wyszukiwania Google
searchengineland.com

Jak podaje Search Engine Land, a za nim Sprawny Marketing, dodane (na razie w ramach testu) zostały dwie nowe informacje pokazywane w SERP’ach, są to: Shared by oraz Recent Updates. Pierwsza z nich zaprezentowana na screenie poniżej połączona jest z usługą Google Realtime Search, dzięki czemu otrzymamy pełną listę polecających, z różnych (oczywiście nie polskich) serwisów społecznościowych.

Druga opcja różni się tym, że zamiast polecanych linków otrzymamy wypowiedzi związane z poszukiwanym tematem.

Chcesz być na bieżąco?

Zapisz się do newslettera - najświeższe informacje, porady oraz artykuły dzięki którym zwiększysz swoje pozycje w wyszukiwarce!


One thought on “Rekomendacje Facebook w wynikach Google

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *