„Pozycjonowanie w wyszukiwarkach. Cała prawda.” (link partnerski | link zwykły) to książka, która krok po kroku opisuje zagadnienia związane z SEO, ale nie poprzestaje jedynie na tym temacie. Autorka rozszerza optymalizację witryny o dziedziny pokrewne – jak reklama, public relations czy zarządzanie wizerunkiem. Nie brak także wskazówek i porad dotyczących doboru systemów zarządzania treścią (CMS) by były bardziej zgodne ze standardami pozycjonowania. Książka jest niezwykle przystępna dla początkujących pozycjonerów ze względu na swą specyficzną budowę – wszystkie zagadnienia podzielono na 51 prawd, które oddzielają specjalne strony wprowadzające – zatytułowane w niezwykle trafny sposób, który umożliwia łatwe zapamiętywanie i przyswajanie wiedzy.
W książce znajdziesz wiele podstaw dotyczących tej dziedziny działań związanych z promocją swojej witryny internetowej w sieci. Dowiesz się także, jak skutecznie i efektywnie rekrutować oraz zatrudniać specjalistów SEO/SEM (zobacz prezentacje). Dobre porady od osoby tak doświadczonej jak Rebecca Lieb przydadzą się zarówno początkującym webmasterom, którzy pragną wypromować stronę jak i managerom dużych firm, którzy chcą dokształcić się i wiedzieć czego wymagać od zatrudnianych ekspertów optymalizacji.
Autorka jest konsultantką w zakresie treści cyfrowej i optymalizacji dla wyszukiwarek. Redagowała liczne serwisy zajmujące się marketingiem interaktywnym oraz reklamą.
Osobiście nie do końca ufam książkom. Wolę poszperać na sprawdzonych stronach, niż wertować kartki. Głównie dlatego, że jest to w ostatnich czasach rynek wyjątkowo dynamicznie rozwijający się i może się okazać, że wiedza z tych książek szybko stanie się nieaktualna. czego nie można powiedzieć o internecie.
Ale to tylko moje zdanie.
W internecie tak samo jest sporo wiedzy nieaktualnej, co często trudno zweryfikować. Ale książek – co fakt, nie da się uaktualnić i po prostu zedytować. Trzeba kupić nowe wydanie 🙂
Książki zanim wyjdą z reguły już są nieaktualne tak więć tylko internet