Media społecznościowe – jak skutecznie komunikować się z klientami

Konsument w social mediach - okładka.
RSCG

Opracowanie Konsument w mediach społecznościowych – omawia kwestie związane z social media i konsumentami w tych mediach. Jest to opracowany raport wskazujący rosnący wpływ social media na decyzje konsumentów, a przede wszystkim poważnym źródłem informacji. Jak wynika z badań przeprowadzonych na zlecenie RSCG – aż o 82% wzrosła ilość czasu spędzanego przez Internautów w nowych mediach, w porównaniu z zeszłym rokiem.

Budując swoją markę nie możesz pomijać opinii klientów, musisz udostępniać im oficjalne kanały umożliwiające krytykę w sposób nieskrępowany – jak mówią badania, aż 3/4 badanych chętnie dzieli się pozytywnymi i negatywnymi opiniami o produktach, markach czy usługach. Zapraszam do zapoznania się z publikacją w opcji [Full Screen].

Jednym z oczekiwać klientów wobec marek promujących się w serwisach społecznościowych jest bieżące informowanie o aktualnych ofertach, a także oferty specjalne – przeznaczone wyłącznie dla klientów z tych rodzajów mediów.

Uczestnicy badań byli także odpytywani w sprawie eksperckiego bloggingu w sieci. 46% badanych ufa ekspertom w swoich dziedzinach – produktom i usługom przez nich polecanym.

Dokument Konsument w social mediach opracowało Euro RSCG WorldWide.

Pobierz już dziś autorskie opracowanie WebSEM.pl dotyczące social media na blogach.

Chcesz być na bieżąco?

Zapisz się do newslettera - najświeższe informacje, porady oraz artykuły dzięki którym zwiększysz swoje pozycje w wyszukiwarce!


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *