Kurs SEO PR

Chcesz wiedzieć jak dbać o wizerunek firmy w wyszukiwarce?
Jesteś zainteresowany działaniami z zakresu public relations w Google? Mamy dla Ciebie coś specjalnego!

Kurs SEO PR

Kurs SEO PR - kurs emailingowyPodczas kursu SEO PR poznasz 16 technik SEO PR, dzięki którym będziesz potrafił/a:

  • budować wizerunek Twojej marki w Google od podstaw,
  • analizować aktualną sytuacją witryny w wynikach brandowych,
  • jeśli jesteś już obecny to dowiesz się jak poprawić wizerunek firmy w wynikach wyszukiwania,
  • reagować w sytuacji kryzysu wizerunkowego w wynikach wyszukiwania.

Kurs obejmuje

  • 5 lekcji mailingowych
  • 3 strategie SEO PR
  • 16 technik SEO PR
  • 20 zadań do wykonania
  • 2 listy kontrolne

Omawiane tematy

  1. Wprowadzenie do SEO PR, analiza sytuacji witryny w wynikach wyszukiwania
  2. Podkręcanie istniejącego potencjału – wykorzystywanie dotychczasowych opinii i elementów PR w działaniach SEO PR
  3. Tworzenie warunków do wyrażania opinii, pod kątem SEO PR
  4. Aktywne wpływanie na przyrost opinii o marce
  5. Wykorzystywanie potencjału negatywnych opinii o marce do działań PR

Dla kogo jest kurs SEO PR?

  • Osób odpowiedzialnych za kształtowanie wizerunku w wynikach wyszukiwania
  • Specjalistów SEO/pozycjonowania
  • Osób zarządzających marketingiem internetowym w małej firmie

Cena kursu SEO PR

W ramach zakupu otrzymujesz:

  1. kurs w wygodnej, mailowej formie,
  2. 2 listy kontrolne do codziennego użytku w pracy SEO PR,
  3. aktualizację kursu,
  4. newslettera z nowościami, ciekawostkami i poradami w temacie wizerunku w sieci/e-PR/SEO.

Cena kursu: 97 zł (brutto)

W lipcu – możesz zdobyć kurs całkowicie za darmo, zapisując się do naszego newslettera!

Pobierz teraz za darmo!

 

Możesz też zamówić go bez zapisywania się w standardowej cenie 🙂

Zamów teraz!

Do każdego zamówienia wystawiamy fakturę VAT.

9 thoughts on “Kurs SEO PR

  1. Wykupiłam u Pana Sebastiana konsultacje Seo dla mojego chłopaka ( jako prezent pod choinkę). Dodatkowo dostałam ten poradnik, sama dość szybko go pochłonęłam. Poradnik mówi o seo, ale nie pod kątem technicznego seo- „pozycjonowania dla robotów”, ale pod ale bardziej po kątem użytkowników wyszukiwarek. A jak wiemy rok 2014 przyniósł nowe standardy pozycjonowania, które właśnie oceniają strony bardziej pod kątem użyteczność dla ludzi. W kursie poruszane są tematy pozyskiwania opinii, nawet tych negatywnych, i co ciekawe tego jak negatywna opinię można przełożyć na swoją korzyść.

    1. Dzięki @Karolina za pozytywną ocenę mojego kursu, no i mam nadzieję, że kurs i konsultacje pomogą Wam odnieść sukces w sieci 🙂

  2. Kurs wydaje się być ciekawą opcją zarówno dla stawiających pierwsze kroki jak i bardziej zaawansowanych użytkowników. Dołączona lista for internetowych to ogromna kopalnia linków. Jeśli podejdziemy do linkowania w sposób przyjazny użytkownikom to nie dość, że podniesiemy pozycje naszej strony, ale również zyskamy dodatkowy ruch z tematycznych wątków na różnych forach.

    1. Jaka „dołączona lista for” – ja w tym pdf-ie nic takiego nie widziałem… o.0

  3. Jestem pozytywnie zaskoczony, bo zobaczyłem, że SEO jest dla ludzi. Choć to nie moja działka, nie miałem problemu ze zrozumieniem treści. Fajnie, że przyjęta forma współgra z checklistą i wiem, że zastosowanie porad i wykonanie założonych zadań przyniesie skutki. To prosta droga, której z lenistwa sam bym sobie nie wyznaczył 🙂 Dzięki za sporo praktycznych porad, które od zaraz można wcielić w życie. Czytało się przyjemnie i lekko. Szkoda, że temat kryzysu został poruszony tylko dla smaczku w samej końcówce, ale rozumiem, że to zachęta i prowokacja do nabycia kolejnego kursu ;> Najkrócej – fajne treści w ubitej formie.
    Spotkałem się już paroma kursami, których nie dałem rady przejść do końca. Na szczęście tutaj nie nudziłem się ani przez moment! Dzięki i czekam na kolejne części 🙂

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *