Książki marketera – październikowe inspiracje

Książki marketing internetowy

Marketing internetowy to branża, w której non stop doświadczamy nowości i zmian, stąd nieustanna potrzeba zdobywania nowych informacji i edukowania się. Rozpoczynam zatem comiesięczny cykl Biblioteczki SEM’ity – zestawów książek na najbliższy czas, które warto przeczytać.

Reklama w GoogleWśród publikacji zdecydowanie brakowało pozycji dla zainteresowanych systemem reklamowym Google Adwords. Realnie były to 2-3 pozycje, dosyć skąpo opisujące system i możliwości jego wykorzystania. Ostatnio pojawiła się nowość, w postaci książki „Reklamuj się z Google. Skuteczne rozwiązania i przykłady„.

Książka stanowi kompendium krok po kroku jak uruchomić działania reklamowe w Google Adwords, dzięki czemu stanowi doskonałą pomoc zarówno dla początkujących jak i bardziej już wdrożonych w system. Dla tych zaawansowanych stanowić będzie idealny punkt odniesienia podczas prowadzonych szkoleń czy warsztatów, bo pozwala uporządkować pewne elementy krok po kroku.

Książka w bardzo metodyczny sposób pokazuje jak uruchomić i optymalizować kampanie reklam Adwords, dzięki czemu w prosty sposób uczymy się wielu praktycznych elementów działania systemu. Olbrzymią zaletą książki jest jej aktualność, gdyż w ciągu lat interfejs systemu reklamowego ulegał modyfikacjom, niezbędne do nauki są książki oparte na najnowszej wersji narzędzi prowadzenia kampanii.

Spis treści oraz 1 rozdział pdf możesz obejrzeć tutaj.

 

Magia słowa - copywritingPozycjonowanie w dużej mierze odwołuje się aktualnie do content marketingu, by robić to skutecznie potrzebujemy pisać efektywne teksty internetowe, które zainteresują odbiorców. Dotychczasowe metody na „mielenie” tekstów jak tylko się da na każdą stronę po prostu się nie sprawdzają, bo nie porywają tłumów – którzy zrealizowali by dla nas naturalny link building.

Odpowiedzią na to zapotrzebowanie jest książka „Magia słów. Jak pisać teksty, które porwą tłumy” – jak czytamy z okładki: „niezależnie od tego czy tworzysz opowiadanie, bloga, tekst naukowy, e-mail marketingowy czy slogan reklamowy – jesteś pisarzem.”

Książka zawiera ciekawe przykłady zdań, na bazie których obrazowane są kolejne metody ożywiania słów tak by bardziej przyciągały uwagę i zainteresowanie naszych rozmówców. Pozycja odwołuje się do wielu elementów takich jak: emocje w tekście, odpowiednie formułowanie przekazu, poprawność językowa – tak odpowiednio dobrane zdania, opakowane przy okazji dzięki pozycjonerom w dodatkowe słowa kluczowe mogą stanowić doskonałe narzędzie SEO i content marketingu. 

Spis treści oraz 1 rozdział pdf można zobaczyć tutaj.

Jesteś start'up- em. Wielu bardzo profesjonalnych specjalistów, również jeśli chodzi o marketing – pozostaje przysłowiowymi no-name’ami. Są to osoby o których nie usłyszymy publicznie, nie są swoistymi gwiazdami swoich branż i nie osiągają zaskakującego sukcesu, a szkoda! Inwestycja w marketing własnej osoby – czyli personal branding, to jeden z lepszych sposobów by lepiej zarabiać i prowadzić rozpoznawalną markę w Polsce i zagranicą, sam korzystając z podobnej strategii z sukcesem zdobyłem klientów z kilku europejskich krajów i duże podmioty z naszego rynku.

Stąd niezmiernie ciesze się, że powstała książka – „Jesteś StartUp’em„. Opisuje ona jak inwestować we własną karierę, jak ją rozwijać by stać się rozpoznawalnym w świecie specjalistą, z których ludzie chcą współpracować. Warto przeczytać tą książkę, żeby poznać inny sposób myślenia o swoich atutach – specjalistycznych umiejętnościach, które można w doskonały sposób promować.

 

Chcesz być na bieżąco?

Zapisz się do newslettera - najświeższe informacje, porady oraz artykuły dzięki którym zwiększysz swoje pozycje w wyszukiwarce!


7 thoughts on “Książki marketera – październikowe inspiracje

  1. Z tych wszystkich książek jestem w trakcie czytania magii słów i książka bardzo ciekawa 😉 Do tej pory czytałem już sporo książek o pisaniu i większość była bardzo schematyczna – poruszała niby różne tematy, ale brakowało mi konkretnych porad jak pisać. Natomiast Magia słów zawierała prawdziwe perełki i do tego bardzo szybko się ją czyta ? jest napisana prostym językiem i bardzo szybko się ją czyta (raz zdarzyło mi się czytać książkę, która radziła by pisać luźno i wciągać czytelnika a była tak nudna, że jej czytanie ciągnęło się godzinami)

  2. Własnie z niecierpliwością czekam, aż dotrze do mnie ta książka o Google Adwords, bo własnie jestem po zamówieniu. Dużo dobrych opinii czytałam o niej, wy także polecacie, więc musi być dooobra.:)

  3. Witam,po tytule tej książki widzę, że tego szukałem,choć muszę przyznać literatury jest sporo na ten temat, także na blogach SEO specjalistów, ale o tej książce nie słyszałem a czytać wciąż i wszędzie o tym , że 90% konsumentów wyszukuje produkty i usługi w Internecie,że z biegiem czasu strategia marketingu internetowego buduje silną wartość marki dla produktów lub usług ,które taka firma oferuje i że SEO pracuje dla każdej firmy i że do SEO dołączyły też filmy o krótkiej treści wrzucane na Youtuba czy inne wyszukiwarki video,że ich celem jest ustalenie wiarygodności witryny i jej właściciela itd. itd. to za mało:)
    dzięki.

  4. Dzięki za recenzje. Książki wydają się warte uwagi. Na pewno będę się skłaniała do zakupu której z nich. O tej pierwszej o AdWordsach też słyszłam dużo pozytywnych opinii.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *