Audycja o pozycjonowaniu w kanale TVN CNBC

Coraz częściej mówi się w szerokodostępnych mediach o pozycjonowaniu, znaczeniu bycia w wynikach wyszukiwania w kontekście firm, marek czy biznesu, zarówno tradycyjnego jak i e-biznesu. Dziś polecę Wam prezentacje video, która wprawdzie skierowana jest do początkujących – jednak być może kogoś zainspiruje do własnych prezentacji na temat SEO dla niezaznajomionych z tematem.

 

 

Krótko oceniając przedstawiony fragment odnoszący się do teorii wyszukiwarek – myślę, że bardzo trafnie i „ludzko” zaprezentowany sposób rangowania poszczególnych wyników wyszukiwania, bez zbędnych szczegółów. Osoby zainteresowane początkowymi odcinkami całej serii (aktualnie dostępne 1-3) mogą je obejrzeć na Playerze.

Chcesz być na bieżąco?

Zapisz się do newslettera - najświeższe informacje, porady oraz artykuły dzięki którym zwiększysz swoje pozycje w wyszukiwarce!


3 thoughts on “Audycja o pozycjonowaniu w kanale TVN CNBC

  1. Miałem okazję już obejrzeć nagranie tego odcinka… hmmm.. zastanawiam się tylko czy coś to wniosło jeżeli chodzi o moją dotychczasową wiedzę – nie sądzę. Bardzo ogólne i podstawowe informacje, lekko nakreślony sposób działania Google. Jednak nagranie to na pewno bardzo dobrze nada się dla osób zaczynających z tym sportem ekstremalnym 😉 Moim zdaniem powinno być jak najwięcej takich prezentacji wiedzy o SEO – świetnie się ogląda i słucha. SEO trzeba rozpowszechnić… choć może będzie więcej konkurencji;)

    1. Mateusz, sądzę, że raczej nie jesteśmy w targecie filmu 😀 Ale świetnie to dociera do małych i średnich przedsiębiorców, co stanowi duży plus takich programów.

    2. „Biznes w Sieci” jest programem kierowanym do małych i średnich przedsiębiorstw, emitowany po pierwszej godzinie „Blajer mówi Biznes”. Oba programy mają swój target (polecam wszystkim przedsiębiorcom, jeśli dysponują w tych godzinach czasem – można sporo zaoszczędzić i wiele usprawnić w firmie) i do niego muszą trafić. Obawiam się, że nawet i te podstawy podstaw nie do wszystkich trafiły, szczególnie jeśli ktoś spotkał się z tematem pierwszy raz. Było dużo egzotycznych terminów i wszystko trochę po łebkach, niemniej temat został zaakcentowany i – mam nadzieję – wzbudził potrzebę, którą my zaspokajamy 🙂
      To nie miał być również poradnik „jak zacząć pozycjonowanie”, bo do takich rzeczy się deleguje pracowników (oni mają wiedzieć więcej) lub korzysta z usług zewnętrznej firmy.
      Polecam również wcześniejsze fragmenty programu, m.in. o obecności w sieci, linkach bezpośrednich, etc.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *